vineri, 20 aprilie 2018

ORINRO : Miracol pentru diabetici! Bioquant NS poate fi medicul tău la domiciliu!




”Din copilărie am avut probleme cu zahărul din sânge și toată viața m-am străduit să folosesc astfel de metode de tratament, ca sa iau cât mai puține medicamente” spunea o învățătoare simpatică, Dna Gertruda, legat de motivul pentru care s-a decis să se trateze cu BiOquant
”Până am început să folosesc BIOquant aveam glicemia aprox 150. La următorul control s-a confirmat că datorită utilizării aparatului BIOquant a scăzut valoarea la aprox 126. Ca urmare medicul mi-a redus doza de medicamente.”
BIOquant funcționează pe principiul acțiunii luminii laser asupra sângelui. Din punct de vedere medical este foarte simplu. 
Sângele nostru este destul de dens și astfel ajunge foarte greu la capilare. Globulele roșii au tendința de a se aglomera, iar lumina laser, mai laic spus, le dezlipește. Astfel ele circulă liber în sânge și pot lega și distribui mai bine oxigenul și elimină dioxidul de carbon”, spune medicul cardiolog MUDr. Julius Sipos.
”Se îmbunătățește sangvinizarea și oxigenarea întregului organism, inclusiv a pancreasului, unde se produce insulina. Se îmbunătățește metabolismul – lipidelor și zaharurilor – și astfel nu doar că se produce mai bine insulina, dar se și absoarbe mai bine.”
Și dna Viera este diabetică de mulți ani. ”Am diabet de 37 de ani. Întâi au apărut problemele cu ochii, apoi cu rinichii, apoi a venit neuropatia, nefropatia. Sunt deja 8 ani de la transplant. Îmi sunt deteriorate vasele de sânge și mi-am procurat aparatul BIOquant, pentru a evita un atac cerebral și infarctul. Mi s-a reglat tensiunea, am renunțat la două medicamente și glicemia mi-a scăzut de la 144 la 108”, spune doamna Viera. 
”Folosesc BIOquant în fiecare zi. Este confortabil și nu mă încurcă deloc. Sunt motivată că fac asta pentru binele meu”, spune doamna Gertruda. 
Doriți să încercați și Dvs GRATUIT aparatul BIOquant NS în confortul de acasă? 
Intrați pe www.orinro.ro, dați click pe ”Vreau să încerc GRATUIT”, și completați datele dvs de contact, vă vom contacta să stabilim o programare!

Puteți suna și la nr. de tel 0359 466 335, în zilele lucrătoare între orele 09:17.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu